Dnes jsme rozšířili naše portfolio o dashboard a kanban. Bohužel pro náš server už je toho moc a nyní v monitoringu vidíme nějaké výpadky.
Je to způsobeno nedostatečnou RAMkou, i toto ovšem patří k našemu testování, abychom viděli, jak se chová server v případě, že bude přetížený, jak moc může být přetížený, aby nedošlo k omezení služeb – přestože monitoring hlásí výpadky, služby stále běží a stále na nich vše testujeme a nevšimli jsme si žádných výpadků, pouze prodloužení načítání.
Z toho vychází 2 informace. První je, že máme velmi přísně nastavený monitoring, což byl i náš cíl, abychom včas dokázali odhalit problémy. Druhý je že při lehkém přetížení serveru nám monitoring ukáže, že je něco špatně a víme, že máme začít hledat chybu.
Aktivní monitoring našich služeb je naším základním kamenem, abychom dokázali nabízet vše s těmi nejvyššími standardy. Ovšem žádný automatizovaný systém není 100% a proto máme i jiné metodiky. A kdyby i tyto metodiky selhaly, stále máme helpdesk, kam nám můžete založit ticket a my začneme hned řešit daný problém.

