Chráníme to, na čem záleží, Váš byznys je v bezpečí.
Naše nabídka
Kybernetická obrana Vaší sítě
Instalace a nastavení výkonného firewallu a routeru (vše v jednom operační systém) i na Váš serverový PC
Správa a nastavení pravidel pro firewall
Nastavení globálních blokovacích seznamů známých škodlivých IP adres
Omezení připojení na základě geografické polohy pomocí GeoIP
Nastavení systému detekce a prevence průniku (IDS & IPS)
Nastavení Inteligentní Prevence Útoků s Využitím globální sítě
Ochrana DNS s filtrováním škodlivého obsahu, zabránění dotázání Vašeho PC na škodlivé servery
Oddělení a Segmentace Síťového Provozu od sítě pro hosty pro síť na IoT
Síťová architektura a zabezpečení přístupu
Kompletní návrh a výstavba síťové infrastruktury
Zabezpečený vzdálený přístup přes šifrovanou VPN
Optimalizace a Prioritizace Síťového Provozu
Implementace a správa reverzní proxy se správou SSL/TLS certifikátů a automatické šifrování provozů pro zabezpečený přístup k webovým aplikacím
Správa domény od získání až po nastavení pro DNS servery
Pro případ výpadku jednoho ISP implementujeme High Availability s druhým poskytovatelem
Správa IP adres a názvů zařízení
Správa serverů a datové infrastruktury
Testované aktualizace na našich serverech odhalí chybu než budou nainstalovány na Vaše servery
Centralizované síťové úložiště
Instalace, migrace a konfigurace serverových aplikací od cloudu a emailu až po webové stránky a chat pro Vaše zaměstnance
Nepřetržitý monitoring výkonu a dostupnosti serverů spolu s nainstalovanými aplikacemi
Koncová zařízení
Instalace a správa síťových tiskáren
Instalace PC a jejich správa (bez IAM)
Servis a podpora
Balíček XS – nejlevnější základ
Přístup do helpdesku pro 1 uživatele
Podpora v pracovní dny od 9:00 do 17:00
Kontrola dostupnosti služeb každou hodinu
SLA odpověď 16 hodin
Balíček S – ideální pro živnostníky
Přístup do helpdesku pro 1 uživatele
Podpora v pracovní dny od 9:00 do 17:00
Kontrola dostupnosti služeb každých 30 minut
SLA odpověď 8 hodin
Garantovaný začátek řešení 16 hodin od odpovědi
Předplacená 1 hodina (pouze na kategorii závada)
Balíček M – ideální pro začínající firmy
Přístup do helpdesku pro 3 uživatele
Podpora v pracovní dny od 8:00 do 17:00
Kontrola dostupnosti služeb každých 10 minut
SLA odpověď 8 hodin
Garantovaný začátek řešení 8 hodin od odpovědi
Předplacené 2 hodiny (pouze na kategorii závada)
Balíček L – ideální pro malé firmy
Přístup do helpdesku pro 5 uživatelů
Podpora denně od 8:00 do 18:00
Kontrola dostupnosti služeb každých 5 minut
SLA odpověď 4 hodiny
Garantovaný začátek řešení 4 hodiny od odpovědi
SLA vyřešení požadavku typu závada 40 hodin
Předplacené 3 hodiny
Patch management pro 1 službu
Záloha 250 GB na náš server (po spuštění této služby)
Balíček XL – ideální pro rostoucí firmy
Přístup do helpdesku pro 10 uživatelů
Podpora denně od 8:00 do 20:00
Kontrola dostupnosti služeb každou minutu
SLA odpověď 2 hodiny
Garantovaný začátek řešení 2 hodiny od odpovědi
SLA vyřešení požadavku typu závada 24 hodin
Předplacených 5 hodin
Patch management pro 3 služby
Záloha 500 GB na náš server (po spuštění této služby)
Balíček VIP – když dostupnost služeb je maximální priorita
Přístup do helpdesku pro 20 uživatelů
Podpora denně od 8:00 do 22:00
Kontrola dostupnosti služeb každých 30 vteřin
SLA odpověď 1 hodina
Garantovaný začátek řešení 1 hodina od nahlášení
SLA vyřešení požadavku typu závada 16 hodin
Předplacených 8 hodin
Patch management pro 5 služeb
Záloha 1 TB na náše 2 na sobě nezávislé servery (po spuštění této služby)
Co chceme zavést do budoucna?
Monitoring sítě a audit Logů – již máme implementován monitoring, avšak neustále chceme zdokonalovat naše procesy, aby Vaše síť byla ještě bezpečnější než nyní
Nastavení zálohování na naše servery, které jsou bez analýzy dat a data jsou u nás šifrovány, aby k nim neměl nikdo nepovolaný přístup – v současné chvíli hledáme vhodnou lokalitu pro umístění našich serverů tak, aby byly v dostatečném bezpečí bez přístupu třetích osob a zároveň jsme byli je schopné napojit k dostatečně stabilnímu ISP
Pravidelné zálohování dat s důrazem na obnovu (Disaster Recovery) na naše zabezpečené servery
Centrální správa uživatelských účtů a přístupových práv (IAM) – od datových úložišť a VPN až po přihlašování do PC včetně omezení povolených aplikací k instalaci, tato velmi obsáhlá problematika je důležitou součástí velkých firem, avšak v současné chvíli se zaměřujeme na živnostníky a malé až střední podniky, které chtějí kvalitní a bezpečné řešení za přijatelnou cenu
Ať už jste si vybrali nebo ne, napište nám svou představu a my se Vám v co nejkratší době ozveme zpět s cenovou nabídkou.